Gözlerimi Kapatsam / Doktorlar ( Dizi Müzikleri )


aşk bir hastalıkmış sanki
seni bende hapsetti
yüreğim kilitli
ben odamda kokunla şimdi
konuştum duvar sesizdi
adın nefesimdi
buralar şimdi yangın yeri
yokluğun yangının alevi
söyle gitmenin sebebi neydi
gözlerimi kapatsam yüzünü görür müyüm
gündüzleri uzatsam geceler bi kördüğüm
kapıları kapatsam yalnız üşür müyüm
bi kuş olupta uçsam üzerine süzülür müyüm

Temmuz 8, 2007 tarihinde Dizi Klipleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 14 Yorum.

  1. cok guzellll bırrr sarkıı cok sewıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  2. yorum için teşekkürler edanur…

  3. tek kelımeyle super bu şarkı karşılıksız aşka duşenlerın olsun

  4. teşekkürler Ozge..

  5. büşra gül

    slm ben büşra gül ben doktorlar dizisini izlerken resmen bazı bölümlerinde duygulnıyorum gözümden yaş akıyor çok seviyorum msn adreslerim bile hep doktorlar dizisi ile ilgili yasemin ergene ile ilgili her neyse ama çok seviyorum tüm şrkılarıda pc de var

  6. SİVASLI SİNDİ

    çok güzel bende aynı aşkı yaşıyorum ama benim sevdiğ*im kişi 1 sene önce öldü ve 1 senedir hastayım ölümü bekliyorum

  7. YA BU SARKILARI KIM SOYLUYO YA MUKEMMEL SESI WAR

  8. tatlı_cadııııı

    mükemmel bi şarkı hastasıyımmmmmmmm diziyede bayılıyorum(:

  9. çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo kkkkk

  10. serra çakmakçı

    bi dizi çok ama çok güzel
    bayılıyorum bu müzige
    mp3 ümde bile tek bu şarkı var

  11. yok beee serra çakmakçı okadarda degil bence doktorlar bok gibi bir dizi :D

  12. ben beyendim ama sizi bilmem arkadaşlar
    ben beyendim valla kimi kimseyi bilmem

  13. ben beyendim valla ama sizi bilmem
    arkadaşlar bilmem anlatabildimmi
    aslında kutsi nin klipleri güzel

  14. bu şarkı yı nasıl indirecem bilgisi oan varsa omer_faruk5461@htomail.com a mesaj atsınn

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

